Feneksas (Phenex)
Taro Korta: Kalavijų dvejetas
Elementas: Ugnis
Titulas: Markizas
Legionai: 20
Dienos: Kovo 21 – 30
Spalva: Violetinė
Dangaus kūnai: Mėnulis
Magiški žodžiai: Ef enay Phenex ayer
Feneksas yra virsmo astraliniame, fiziniame, psichiniame, dvasiniame, bei biocheminiame lygmenyse pranašas. Jis kviečiančiajam gali padėti tapti geresniu regėtoju ar ragana. S. Connolly vadina jį demoniškąja mūza, nes jis globoja harmoniją, meną, poeziją ir rašymą.
Feneksas suteikia juodosios magijos žinių, ypač kas susiję su prakeikimais, kitų burtų išskaidymu bei savo ego ištirpinimu. Jis turi gilias mokslinias žinias.
Nors tradicinėje literatūroje Feneksas apibūdinamas kaip paukštis su vaiko balsu, kaip ir dauguma demonų šiuolaikiniais laikais pasirodo kitaip, jei magas neturi išankstinių nusistatymų. Vienas iš variantų, kaip jis gali pasirodyti – blyškiaveidis raumeningas vyras su banguotais ugniniais plaukais, juodomis akimis ir vilkintis drabužį be rankovių, kuris dar labiau išryškina raumeningumą.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Dar viena demoniškoji mūza kūribingiems. Kvieskite ugnies krikšto metu ir per atgimimo ritualus.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Trisdešimt septintoji dvasia yra Feneksas. Jis yra didis markizas ir pasirodo kaip feniksas, kalbantis vaikišku balsu. Jis saldžiai čiulba priešais egzorcistą, kuris turėtų jo ne klausytis, o priversti pavirsti žmogiškąją forma. Tuomet Feneksas papasakos apie visus nuostabius mokslus, jei to reikės. Jis yra poetas – geras ir puikus. Jis valdo 20 legionų dvasių.”
Halfas (Halphas)
Taro Korta: Lazdų trejetas
Elementas: Oras (Ugnis)
Titulas: Grafas
Legionai: 26
Dienos: Kovo 31 – Balandžio 10
Spalva: Raudona
Dangaus kūnai:
Magiški žodžiai: Erato Halphas on ca secore
Halfas dar žinomas kitu vardu – Maltas. Dažnai maišomas su Malfu ir ne tik dėl panašių vardų, bet ir dėl panašių pareigų, kurias atlieka. Halfas globoja karius ir beviltišku metu gali jiems padėti.
Jis mirties ir naikinimo grafas. Jis yra žinomas kaip priešų baudėjas ir netgi gali sukelti karus, kad sunaikintų jam besipriešinančius.
Magui gali padėti sukurti astralinius bokštus, kurie jį apsaugos nuo bet kokių atakų. Suteikia puikius palydovus, kurie geba apsaugoti magą nuo bet kokių išpuolių. Gali sustiprinti tiek astralinį, tiek fizinį kūną.
Demoniškoje formoje gali pasirodyti kaip balandis – forma, kuri leidžia pamatyti kovos lauką, tiesiogine ta žodžio prasme iš paukščio skrydžio. Žmogiškoje formoje atrodo kaip vyresnio amžiaus karys su ietimi ir skydu, šiek tiek panašus į spartietį.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Kvieskite Halfą norėdami pritraukti draugus. Halfo išmintis gali pagelbėti socialinėse situacijose susijusiose su grupėmis. Nešiokite Halfo sigilą, jei norite, kad kiti į jus žiūrėtų su pagarba ir jus priimtų. Halfas yra puikus demonas tiems, kurie užima vadovaujančias pareigas. Gali išmokyti lyderiavimo.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Trisdešimt aštuntoji dvasia yra Halfas. Jis yra didis grafas ir pasirodo kaip balandis, ir kalba užkimusiu balsu. Jis valdo bokštų statymus, aprūpina ginklais ir amunicija, siunčia vyrus į karą. Jis valdo 26 legionus dvasių.”
Malfas (Malphas)
Taro Korta: Lazdų ketvertas
Elementas: Oras
Titulas: Prezidentas
Legionai: 40
Dienos: Balandžio 11 -20
Spalva: Oranžinė
Dangaus kūnai: Merkurijus
Magiški žodžiai: Lirach tasa Malphas ayer
Malfas satanistą gali paversti galingu juoduoju magu. Jis “bet kokiomis priemonėmis” perteikia mentalitetą, kai reikia siekti jūsų tikrosios valios, šėtoniškųjų darbų vykdymo ir panašiai. Jis gali sustiprinti charakterio bruožus susijusius su motyvacija ir iniciatyva. Jis magui suteikia jėgų savo iniciatyvoms įgyvendinti. Malfas gali atskleisti konkretaus asmens mintis, veiksmus ir norus.
Malfas yra magijos ir karo demonas. Jis gali tiek kurti, tiek naikinti. Būdamas maginės kūrybos meistru, jis daug dėmesio skiria maginių artefaktų gamybai, tame tarpe ir negyvų objektų prikėlimu gyvenimui, kaip, pavyzdžiui, golemai. Jis magui gali suteikti puikius palydovus ir padėti visuose magijos menuose.
Kaip ir Halfas, gali kurti astralines apsaugas ir padėti magui apsisaugoti nuo priešų atakų. Labiau linkęs į magines kovas. Jeigu Halfas labiau palaiko tiesiogines kovas, tai Malfui prie širdies psichologinės atakos ir šnipinėjimas. Jis netiesiogiai gali sunaikinti priešininko viltis, mintis ir troškimus.
Jis gali pasirodyti kaip tamsiaplaukis vyras su juodu apsiaustu ir pilkais angeliškais sparnais. Dažnai minima, kad turi ryškiai mėlynas akis.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
“Malfas gali padėti sukurti tvirtus saugumo pamatus tiek namuose, tiek astralinėje šventykloje. Kai kurie kviečia Malfą apsaugai nuo fizinių ir psichinių išpuolių.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Trisdešimt devintoji dvasia yra Malfas. Jis pasirodo kaip varnas, bet egzorcistui pareikalavus pavirsta žmogiška forma ir kalba užkimusiu balsu. Jis yra didis ir galingas prezidentas. Jis stato namus ir aukštus bokštus, gali parodyti priešų troškimus ir mintis. Jis suteikia gerus palydovus. Davus jam auką, jis ją priims maloniai ir imliai, bet vėliau tai aukos davėją apgaus. Jis valdo 40 legionų dvasių.”
Raumas (Raum)
Taro Korta: Diskų penketas
Elementas: Oras(Ugnis)
Titulas: Garfas
Legionai: 30
Dienos: Balandžio 21 – 30
Spalva: Raudona
Dangaus kūnai: Marsas
Magiški žodžiai: Furca na alle laris Raum
Raumas vagia turtingųjų daiktus, kursto meilę, sužlugdo mago priešus, padeda teisinėse kovose ir suteikia ištvermės bei valios stiprybės, kai šansai yra prieš magą. Raumas griauna miestus ir sutaiko priešus.
Raumas savo mokiniui gali sukelti tamsią ir galingą metamorfozę, padarydamas jį karingesniu ir garbingesniu. Raumas gali padėti savo mokiniui suvokti jo individualumą ir/arba ištirpdyti klaidingą savo įvaizdžio suvokimą. Raumas moko astralinių transformacijų, drakoniškos alchemijos ir stiprina psichinius pojūčius.
Jis gali sukurti tvirtas draugystes ir sugriauti žmonių reputaciją. Jis teikia pagalbą tiems, kurie yra įstrigę karo ar politiniuose konfliktuose. Jis gali sukelti siaubingus karus ir kraujo praliejimų. Teigiama, kad jis paprastai pasirodo kaip varnas ar juodvarnis ir transformuojasi paprašius, bet aš niekada nebuvau to liudininkas. Pasak kitų, jis atrodo kaip vampyriškos išvaizdos vyras – juodu apsiaustu, blyškia oda ir iltiniais dantimis.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Kvieskite Raumą, jei norite nugalėti galingą priešininką. Raumas taip pat gali padėti teisinėse kovose su dideliais konglomeratais. Raumo išmintis gali padėti atrasti vidines jėgas, kai jūsų šansai tampa maži.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimtoji dvasia yra Raumas. Jis pirmiausiai pasirodo varnos pavidalu, bet egzorcistui paliepus, pasirodo kaip žmogus. Jo pareigos: turtų vogimas iš karaliaus namų ir jo nešimas visur, kur jam įsakyta. Miestų naikinimas ir gebėjimas papasakoti praeitį, dabartį bei ateitį. Jis gali sukelti meilę tarp draugų ir priešų. Raumas valdo 30 legionų dvasių.”
Fokaloras (Focalor)
Taro Korta: Diskų šešetas
Elementas: Vanduo
Titulas: Kunigaikštis
Legionai: 30
Dienos: Gegužės 1 – 10
Spalva: Žalia
Dangaus kūnai: Venera
Magiški žodžiai: En Jedan on ca Focalor
Fokaloras gali padėti su bet kokia mago jau pradėta alchemine transformacija. Jis moko magą ignoruoti neigiamas aplinkinių nuomones ir išvengti paranojos. Fokaloras gali sunaikinti, paskandinti ar kitaip nužudyti savo taikinius. Jis valdo vėją ir jūras.
Kadangi viena iš Fokaloro pareigų yra vyrų žudymas, jis yra ypač geras demonas kareiviams. Tačiau tai nereiškia, kad jis nužudys tai, ką paprašysite. Atvirkščiai, sakoma, kad yra bloga mintis prašyti, kad Fokaloras ką nors nužudytų, nes tokį prašymą jis greičiau panaudos prieš patį magą. Fokaloras tiesiog atsakingas už tuos, kuriems lemta mirti.
Fokaloras gali padėti su prakeikimų magija ir sapnais. Dažnai juose ir pasirodo bei moko magą, kaip šnekėtis su žmonėmis, kurie ruošiasi atlikti neigiamus veiksmus, kaip, pavyzdžiui, savęs žalojimą.
Gali pasirodyti kaip juodą apsiaustą vilkintis tamsiaplaukis barzdotas vyras, kartais turintis grifo sparnus.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Fokalorą galima kviesti, kai reikia pagalbos su prakeikimo magijomis, ar situacijose, kai norima greito rezultato savo naudai. Jeigu sapnuojate Fokalorą arba jo sigilą, tai yra įspėjimas, kad jums kažkas linki negero ar planuoja jus sužlugdyti.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimt pirmoji dvasia yra Fokaloras ar Forkaloras, ar Furcaloras. Jis yra galingas ir stiprus kunigaikštis. Jis pasirodo žmogaus su Grifono sparnais pavidalu. Jo pareigos yra nužudyti vyrus, paskandinti juos vandenyse ir paskandinti karo laivus, nes jis turi galią valdyti tiek vėją, tiek jūrą, bet jis nepakenks nė vienam žmogui ar daiktui, jei egzorcistas įsakys priešingai. Jis taip pat tikisi po 1000 metų sugrįžti į Septintąjį sostą. Jis valdo 30 legionų dvasių.”
Vepara (Vepar)
Taro Korta: Kalavijų ketvertas
Elementas: Vanduo
Titulas: Kunigaikštė
Legionai: 29
Dienos: Gegužės 11 – 20
Spalva: Žalia
Dangaus kūnai: Venera
Magiški žodžiai: On ca Vepar Ag Na
Vepara yra vandens demonė, dažnai pasirodanti žmonėms undinės pavidale, tačiau jeigu pasirodo žmogišku pavidalu, tai tuomet atrodo kaip demonė karė, surištais rusvais plaukais bei odiniais drabužiais. Dažnai sakoma, kad ją supa mėlyna aura.
Kviečiantys apibūdina ją kaip labai malonią ir šiltą demonę. Ji visuomet atsipalaidavusi. Tačiau nereikėtų susiklaidinti – Vepara visgi yra karė ir nuo jos priklauso gyvenimas ar mirtis. Ji yra tinkama demonė kviesti ilgą laiką praleidžiantiems jūroje. Ji gali tiek sukelti, tiek nuraminti audras.Vepara gali išmokyti magą levitacijos, padėti atrasti tikrąjį širdies kelią ir susitvarkyti su emocijomis.
Mago priešams Vepara gali sukelti blogas mintis ir emocijas, depresiją. Reikalui esant gali sukelti kančias ir negalavimus, kurie po 3-5 dienų baigiasi mirtimi.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Vepara puikus demonas iškvietimui, kai norima ištyrinėti savo emocijas ir veiksmus, prieš atliekant pakeitimus. Taip pat tinkama sukeliant neigiamas emocijas.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimt antroji dvasia yra Vepara arba Vefara. Ji yra didi ir stipri kunigaikštė ir atrodo kaip undinė. Jos pareigos yra valdyti vandenis ir vadovauti laivams, apkrautiems ginklais, šarvais, šaudmenimis ir kt. Egzorcisto prašymu ji gali sukelti jūros audrą ir sukelti iliuziją, kad jūra pilna laivų. Taip pat ji priverčia vyrus mirti per tris dienas nuo pūvančių žaizdų ir opų, kuriose veisiasi kirminai. Ji valdo 29 legionus dvasių.”
Sabnokas (Sabnock)
Taro Korta: Taurių penketas
Elementas: Ugnis
Titulas: Markizas
Legionai: 50
Dienos: Gegužės 21 – 30
Spalva: Violetinė
Dangaus kūnai: Mėnulis
Magiški žodžiai: Tasa Sabnock on ca Lirach
Sabnokas yra nakties demonas. Jei nuspręstumėte jį kviesti, ritualas turėŧų būti atliktas tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku.
Kaip ir keletas kitų demonų šioje dalyje, Sabnokas gali padėti sukurti apsaugas, kurios padės išvengti priešų antpuolių tiek fizinėje, tiek astralinėje plotmėse. Jis taip gali suteikti puikius palydovus, kurie veiks kaip mago apsauginiai ir palaikys jam kompaniją. Kas be ko, jis yra karo demonas, todėl gali ne tik gintis, bet ir pulti. Mago priešininkui gali sukelti negalavimus, tame tarpe ir aprašytus tradicinėje literatūroje.
Sabnokas bet kokį kivirčą gali iškelti iki rimtos problemos, kuri netgi gali baigtis kova, arba numalšinti kilusią kovą iki paprasto ginčo.Taip pat gali padėti atrasti energetinius vampyrus mago aplinkoje ir padėti nuo jų apsisaugoti. Gali suteikti magui pasitikėjimo savimi bei sustiprinti protinę sveikatą.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Kvieskite Sabnoką, jeigu norite apsaugoti savo namus ar astralinę šventyklą. Visi, kas puls Sabnoko saugomas erdves, iškart sunegaluos. Ir tiktai, kuomet nustos puolę, negalavimai praeis. Tai puiki atgrasymo priemonė.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimt trečioji Dvasia, vadinama Sabnoku arba Savnoku. Jis yra markizas, galingas, puikus ir stiprus, pasirodo ginkluoto kareivio su liūto galva pavidalu, jodamas ant blyškios spalvos žirgo. Jo pareigos yra pastatyti aukštus bokštus, pilis ir miestus, aprūpinti juos šarvais ir t.t. Jis taip pat gali daugelį dienų kamuoti vyrus su žaizdomis, pūvančiomis opomis pilnomis kirminų. Egzorcisto prašymu jis dovanoja gerus palydovus. Jis vadovauja 50 legionų dvasių.”
Šaksas (Shax)
Taro Korta: Kalavijų devynetas
Elementas: Oras
Titulas: Markizas
Legionai: 30
Dienos: Birželio 1 – 10
Spalva: Violetinė
Dangaus kūnai: Oras
Magiški žodžiai: Ayer Avage Shax aken
Šaksas gali pagelbėti su įvairiomis mantikomis, gamtos magija, runų bei taro būrimais. Jis gali inicijuoti magą į fėjų gamtos magijas. Jis priskiria reikalingus palydovus ir parodo paslėptas tiesas. Gali būti kviečiamas, kai reikia pašalinti arba suteikti supratimą, suvokimą ir atmintį. Gali padėti magui atkreipti dėmesį į savo vidų, savo emocijas ir priversti susivokti.
Jis padeda susiderinti su savo aukštesniuoju „aš”, tikrąja valia ir savo širdimi. Gali padėti su astraliniu antrininku, aiškiaregystėmis ir aiškiagirdystėmis.
Šaksas gali pasirodyti kaip pilkas, plikas humanoidas turintis neproporcingą kūną. Mažos, liesos ir trumpos galūnės, o galva labai didelė. Visiškai raudonomis akimis ir vilkintis juodą apsiaustą. Gali elgtis kvailai, jį kviečiančiajam sukeltų juoką.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Šaksas yra dovanų davėjas. Tačiau šios dovanos nėra materialiniai dalykai, o daugiau dvasiniai: magas, dirbdamas su Šaksu, gali atrasti būdus, kaip gauti tai, ko nori. Galbūt naudingas žmogus pasirodys mago gyvenime? Kartais Šaksas iš mago gali atimti kažką, ko šis nemoka vertinti ir grąžinti tai, kai išmoks.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimt ketvirtoji dvasia yra Šaksas arba Šazas. Jis yra didysis markizas ir pasirodo kaip balandis, kalbantis užkimusiu, tačiau subtiliu balsu. Jo pareigos yra atimti bet kurio vyro ar moters regėjimą, girdėjimą ar supratimą, paliepus egzorcistui; pavogti pinigus iš Karalių namų ir vėl pernešti po 1200 metų. Egzorcisto paliepimu jis atneš arklius ar bet kokį kitą dalyką. Jis gali atrasti visus dalykus, kurie yra paslėpti, ir nėra laikomi piktųjų dvasių. Kartais jis duoda gerus palydovus. Jis valdo 30 legionus dvasių.”
Vinas (Vine)
Taro Korta: Kalavijų dešimt
Elementas: Vanduo
Titulas: Karalius
Legionai: 36
Dienos: Birželio 11 – 20
Spalva: Geltona
Dangaus kūnai: Saulė
Magiški žodžiai: Eyesta nas Vine ca laris
Sakoma, kad Vinas yra visažinis. Magui jis gali parodyti dalykus, kurie vyko praeityje, vyksta dabar ar dar tik vyks ateityje. Vinas žino visas paslaptis ir parodo paslėptus dalykus. Jis gali padėti magui rasti astralinius grimuarus, padėti nustatyti, kokia magija veikia aplink magą, bei atskirti kitus magus.
Vinas gali sukelti audras ir priversti jūras šėlti. Gali sukurti egregorus ar minties formas, kurie skirti palaikyti taikinio fizinę sveikatą ir ilgaamžiškumą. Jis gali užprogramuoti mago aurą, kad apsaugotų nuo psichinių vampyrų. Vinas gali alchemiškai pakeisti širdies čakrą taip, kad pagerėtų fizinė sveikata.
Žinoma jis gali ir naikinti. Jis gali sunaikinti astralines struktūras aplink mago priešus. Kartu, žinoma, gali sukurti tokias pat struktūras aplink jį iškvietusį magą, kad jam padėtų. Jis specializuojasi psichinėje apsaugoje, skydų kūrime, išvaryme ir kita. Vinas gali išmokyti savigynos ir padidinti kovinį mago talentą.
Iš „Daemonolatry Goetia” – S. Connolly:
„Vinas yra mago demonas. Kvieskite jį, jei norite daugiau sužinoti apie magiją ar reikia pagalbos su kažkokiu specifiniu maginiu dalyku.”
Originalus tekstas iš Ars Goetia:
„Keturiasdešimt penktoji dvasia yra Vinas. Jis yra Didysis karalius ir grafas, pasirodo Liūto pavidalu, jodamas ant Juodojo žirgo ir rankoje nešdamas gyvatę. Jo pareigos atrasti paslėptus dalykus, raganas, burtininkus ir esamus, praeities ir ateities dalykus. Jis, egzorcisto paliepimu, pastatys bokštus, nuvers didžiąsias akmens sienas ir padarys vandenis audringas. Jis valdo 36 legionus dvasių.”